مشاوره و خدمات علمی پژوهشی

چاپ مقاله شما در مجلات ISI - استخراج مقاله از پایان نامه و اخذ پذیرش از ژورنال های ISI و ISC و علمی پژوهشی - ترجمه تخصصی حسابداری مالی و مدیریت، روانشناسی و ... - برای مشاوره و راهنمایی و پاسخ به سوالات دانشجویان

مشاوره و خدمات علمی پژوهشی

چاپ مقاله شما در مجلات ISI - استخراج مقاله از پایان نامه و اخذ پذیرش از ژورنال های ISI و ISC و علمی پژوهشی - ترجمه تخصصی حسابداری مالی و مدیریت، روانشناسی و ... - برای مشاوره و راهنمایی و پاسخ به سوالات دانشجویان

معرفی ۸ اپلیکیشن برتر یادگیری زبان های خارجی

استفاده از تلفن های هوشمند این امکان را فراهم می کند که در هر موقعیت مکانی و زمانی بتوانید با دانلود برنامه های کاربردی به یادگیری زبان های خارجی بپردازید و زبان خود را تقویت کنید.
با کاربردی شدن ابزارهای فناوری، این امکان فراهم شده که کاربر تلفن همراه تمامی نیازهای خود را از طریق موبایل هوشمند خود فراهم کند و یادگیری زبان از جمله این نیازها است که می تواند موبایل شما را به یک معلم خصوصی تبدیل کند.
براین اساس ۸ برنامه برتر یادگیری زبان که نیاز کاربران مختلف را فراهم می کنند و با توجه به تعداد دانلودهای صورت گرفته با استقبال خوبی از سوی مشترکان روبه رو شده است، معرفی می شود.

  

Play & Learn Language
برنامه‏ای رایگان که با فلش کارت‏های خود یادگیری زبان را ساده و سرگرم‏کننده می‏کند. با استفاده از آن می‏توانید لغات، تلفظ‏ها، الفبا و… را یاد گرفته و مهارت‏های خود را با آزمون‏های آن بسنجید؛ این برنامه از ۲۳ زبان مختلف پشتیبانی می‏کند که هر زبان با استفاده از ابزارهای متنوعی مانند فلش کارت، آزمون لغات، بازی حافظه و پازل حروف آموزش داده می‏شود.

Babbel – Learn Languages
هدف این برنامه ساده‏سازی یادگیری زبان به شیوه‏ای سرگرم‏کننده است که ۱۳ زبان مختلف را در برمی‏گیرد ازجمله، اسپانیایی، روسی، ایتالیایی، آلمانی، فرانسه، سوئدی، برزیلی، هلندی، ترکی و… . تنها با چند دقیقه تمرین در طول روز با زبانی جدید آشنایی پیدا می کنید. با طیف گسترده واژگان و عناوین برای تمامی گروه‏ها از مبتدیان تا حرفه‏ای‏ها کاربرد خواهد داشت.

Easy French Language Learning
این برنامه مختص آموزش زبان فرانسه است. فلش کارت‏ها و الفبای صوتی و آوایی آن مرجع خوبی است برای یادگیری مباحث ابتدایی زبان فرانسه.
درون فلش کارت‏ها تلفظ‏ها به زبان انگلیسی ارائه‏شده است، بنابراین اگر به زبان انگلیسی تسلط داشته باشید، با این برنامه به‏طور خودآموز فرانسه را خواهید آموخت. دسته‏بندی‏های دیگری هم در این برنامه گنجانده‏شده است مانند، ۱۰۰۰ کلمه پرکاربرد این زبان، کلمات موردنیاز در سفر، آزمون کلمات، مکالمات پایه‏ای و…

Memrise
این برنامه به نحوی یک ویکی‏پدیا برای یادگیری است. مجموعه‏ای است با بیش از ۲۰۰ زبان مختلف و ۳۰۰هزار دوره، که ایجاد و ویرایش شده‏اند. اگر می‏خواهید برای آزمون های بین المللی زبان آماده شوید، این گزینه را به شما پیشنهاد می‏کنیم.

Learn Language – Busuu
با این برنامه از میان ۱۱ زبان مختلف یکی را انتخاب کرده و آغاز به یادگیری کنید. مواردی مانند انگلیسی، اسپانیایی، فرانسه، آلمانی، ایتالیایی، چینی، ژاپنی، روسی، ترکی و … . با این اپلیکیشن لغات کلیدی و عبارات را بیاموزید سپس آنها را تمرین کنید. با روزانه ۱۵۰ عنوان مختلف روی زبان موردنظر خود، کارکرده و بازخوردهایی از سوی اشخاصی با آن زبان مادری دریافت کنید. کیفیت دوره‏ها بر مبنای CEFR است.

Learn 50 Languages
لغات کلیدی ۵۰ زبان مختلف را هرکدام در ۳۰ جلسه بیاموزید. این برنامه هم‏ متن و هم صوت را در اختیار کاربر می‏گذارد تا بهترین نتیجه را بگیرد. در یک‏ چشم به هم زدن، مسلط و روان جملاتی کوتاه را به زبان‏های مختلف بیان کنید.

Learn Language: Rosetta Stone
یک اپلیکیشن رایگان است و امکان یادگیری ۲۴ زبان مختلف را فراهم می کند. جلسات آموزشی این برنامه ملزومات پایه‏ای زبان، خرید، سفر، احوالپرسی و … را به شما آموزش خواهد داد.

Duolingo
یادگیری زبان‏های اسپانیایی، فرانسه، آلمانی، ایتالیایی، انگلیسی مختص دانشجویان از جمله ویژگی های این برنامه کاربردی است؛ کلمات پایه‏ای با همراهی تصاویر مربوط به آنها آشنایی با زبانی جدید را ساده و سریع می‏کند.
پس ‏از آن با پیشرفت در این مرحله می‏توانید جملات را به صورت کامل به کار ببرید. این برنامه ها برای کاربران سیستم عامل های اندروید و ios طراحی شده و کاربران سیستم عامل ios می توانند این برنامه ها را از اپ استور و گوگل پلی نیز دانلود کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.