مشاوره و خدمات علمی پژوهشی

چاپ مقاله شما در مجلات ISI - استخراج مقاله از پایان نامه و اخذ پذیرش از ژورنال های ISI و ISC و علمی پژوهشی - ترجمه تخصصی حسابداری مالی و مدیریت، روانشناسی و ... - برای مشاوره و راهنمایی و پاسخ به سوالات دانشجویان

مشاوره و خدمات علمی پژوهشی

چاپ مقاله شما در مجلات ISI - استخراج مقاله از پایان نامه و اخذ پذیرش از ژورنال های ISI و ISC و علمی پژوهشی - ترجمه تخصصی حسابداری مالی و مدیریت، روانشناسی و ... - برای مشاوره و راهنمایی و پاسخ به سوالات دانشجویان

استخراج مقاله از پایان نامه و گرفتن پذیرش از ژورنال های ISC و ISI و علمی پژوهشی

 

قابل توجه دانشجویان و فارغ التحصیلان تحصیلات تکمیلی


 

استخراج مقاله از پایان نامه های سال 1390 به بعد


بهمراه پذیرش و چاپ مقالات در مجلات ISI و ISC و علمی پژوهشی
 

همکاری پژوهشی و درج نام شما جزو نویسندگان مقالات ارسالی به مجلات ISI و ISC و علمی پژوهشی


(مشاوره علمی و پژوهشی دانشجویان: انتخاب موضوع پایان نامه، نگارش پروپوزال و پایان نامه )

 

               مزایا:

تاثیر تا 2 نمره ای در پایان نامه و تا 0.38 در معدل کل کارشناسی ارشد

پذیرش تحصیلی در مقطع دکتری در داخل و خارج کشور

ارتقا علمی و مراتب آکادمیک

بالا بردن کیفیت رزومه استخدامی

عضویت در باشگاه پژوهشگران جوان


دریافت حق تشویق مقالات (حتی بیش از 3 میلیون و 6 صد هزار تومان)


و  . . .


برای گرفتن جواب پرسش ها و اطلاع از هزینه ها تماس بگیرید




0937 - 177 - 15 58

My ISI .ir

نظرات 5 + ارسال نظر
النا 26 اسفند 1393 ساعت 12:29

سلام
آیا برای رشته مدیریت دولتی - مالی هم مقاله دارید؟

سلام
بله النا خانم
تماس بگیرید
با تشکر

آرسلان ارکان 26 اسفند 1393 ساعت 12:23

سلام دوباره
من میتونم دوستای زیادی رو به شما معرفی کنم
میشه تخفیف بدید بابت شهریه تو تنگنا هستم و خیلی به نمره و ... احتیاج دارم !

دستمزد من 150 الی 300 تومان است! و بطور میانگین 200 تومان
پس زیاد نمیتونم تخفیف بدم!
اما در صورت معرفی دوستان دیگر میتونم برای هر معرفی تا 70 الی 100تومان تخفیف بهتون بدم
من و کارمندان وقت زیادی برای هر مقاله میگذاریم
با تشکر

آرسلان ارکان 26 اسفند 1393 ساعت 12:16

هزینه اش خیلی بالاست
تشویق مقالات دانشگاه ها چقدر است
من دانشگاه آزاد واحد گرگان هستم
من چطور میتونم هزینه اش رو تامین کنم و پرداخت کنم
ایا نمیشه بعد از دریافت تشویقی از دانشگاه پرداخت کنم به شما

نخیر در مقابلش مزایای اون رو هم در نظر بگیرید
تا 2 نمره برای درس 6 واحدی که معدل رو 0.4 میبره بالا
تشویق رویالی تا 1500 میلیون تومان
امتیاز در مصاحبه دکتری و تدریس و هیات علمی و رزومه علمی و عضویت در انجمن ملی نخبگان و استعداد درخشان و تحصیل در خارج و ...
میتونید از استاد راهنماتون کمک بگیرید معمولا بین 500 الی 1200 کمک میکنند به شرط اینکه اسمشون اول یا دوم بیاد توی مقاله و در زورنال معتبر چاپ شه!

نخیر - قرض بگیرید - 40 درصد پیش بابت تامین هزینه ترجمه و باقی حدود 2 الی 4 ماه بعد موقع پذیرش از ژورنال معتبر

آرسلان ارکان 26 اسفند 1393 ساعت 12:06 http://myisi.ir

سلام
با تشکر
هزینه مقاله چقدر میشه؟

سلام هزینه چاپ مقاله از 3 قسمت تشکسل شده:
1- هزینه ترجمه (بر اساس تعداد کلمه مقاله مستخرج شده و رشته)
2- هزینه Pub Fee ژورنال های خارجی که شامل ژورنال های رایگان تا 3000 دلار است اما بطور میانگین دامنه 250 الی 450 دلار رو در نظر بگیرید.
3- دستمزد ما بابت استخراج مقاله، پروف و ترجمه و ارتقا و ادیت و ارتباطات و چاپ و یگیری های بعدی و مشاوره و ... که بین 150 الی 300 تومان است.

اما بطور میانگین 1500 رو در نظر بگیرید. حالا بر اساس شرایط پایین تر و یا بالاتر

آرسلان ارکان 26 اسفند 1393 ساعت 12:05 http://myisi.ir

سلام
من دانشجوی ارشد رشته حسابداری هستم پایان نامه ام رو دفاع کردم باید چکار کنم برای گرفتن تشویق ریالی و نمره مقاله؟
مقاله رو میشه برای مصاحبه دکتری استفاده کرد ؟

سلام
بعد از انجام اصلاحات داوران پایان نامه تون رو برام میفرستید.
تا ما کار استخراج مقاله، پروف و ترجمه و ارتقا و ادیت و ... رو انجام بدیم تا مقاله قابل چاپ بشه.
بله، ما گرفتن تشویق مقاله و نمره و مصاحبه رو تضمین میکنیم بر خلاف برخی !

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.