مشاوره و خدمات علمی پژوهشی

چاپ مقاله شما در مجلات ISI - استخراج مقاله از پایان نامه و اخذ پذیرش از ژورنال های ISI و ISC و علمی پژوهشی - ترجمه تخصصی حسابداری مالی و مدیریت، روانشناسی و ... - برای مشاوره و راهنمایی و پاسخ به سوالات دانشجویان

مشاوره و خدمات علمی پژوهشی

چاپ مقاله شما در مجلات ISI - استخراج مقاله از پایان نامه و اخذ پذیرش از ژورنال های ISI و ISC و علمی پژوهشی - ترجمه تخصصی حسابداری مالی و مدیریت، روانشناسی و ... - برای مشاوره و راهنمایی و پاسخ به سوالات دانشجویان

معرفی بلاگ مفید برای دانشجویان بخصوص تحصیلات تکمیلی و پژوهشگران تازه کار و جوان

این بلاگ رو چند سالیه که میشناسم!

از 21 مرداد 1387 تاسیس شده اما من از سال 90 فک کنم باهاش آشنا شدم بله ...

اسم این بلاگ هست " استادان علیه تقلب"  ->  مبارزه با تخلف و تقلب علمی در دانشگاه‌ها

و گفته که  :
این بلاگ به همت تعدادی از استادان دانشگاه‌های کشور ایجاد شده و هدف آن مبارزه با تخلف یا تقلب علمی در دانشگاه است.
من که میرم این بلاگ استرس میگیرم شما چطور ؟
یه مطلبی هم قبلا داشتم انگار ...

قسمت نظرات این بلاگ از خود بلاگ هم بهتره یادتون باشه!

این هم خود بلاگ =>     www.pap.blog.ir
آهان ! وای نزدیک بودا راستی (رنگ قرمز رو از بلاگ کپی کردم)
میبخشید ها جناب آقای دکتر قدوسی
منبع: استادان علیه تقلب  www.pap.blog.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.